ברלין עם איל נחשון - סיורים פרטיים

אישי, ייחודי, איכותי

lametayel_logo

וואטסאפ: 4915901051884+

ברוכים הבאים לסיורים שלי. אני מזמין אתכם לחוות את ברלין וליהנות מיחס אישי והתאמת הסיורים לכם ולהעדפותיכם. כל סיור מותאם אישית ויכול להתמקד בנושאים שמעניינים אתכם במיוחד, כדי שתוכלו להינות מברלין בצורה משמעותית ומעניינת.
כמו כן, בסיור הפרטי תוכלו ליהנות מאווירה רגועה ונינוחה, מתובלת בהומור ועניין. הסיור מתנהל בקצב שלכם ואנחנו יכולים לעצור פה ושם במקום שאהבתם ולטעום משהו במהלך הסיור. הסיורים שלי כוללים נושאים רבים כגון היסטוריה, אמנות, תרבות, אדריכלות, פוליטיקה, פילוסופיה, קולינריה ועוד…
אתם מוזמנים לפנות אלי בכל שאלה.

ג'אז ומוסיקה קלאסית

Komische Oper Berlin ​ בית האופרה הקומית של ברלין ממוקם במרחק צעדים ספורים מן אונטר דן לינדן המפורסם. בתוך אולם אופרה מרהיב ביופיו תוכלו להינות מאופירות קומיות ומחזות זמר במיטב ההפקות הגרמניות התפאורה והתלבושות. Behrenstraße 55-57, 10117 Berlin https://english.komische-oper-berlin.de/home/

KitKat
ברגע שנכנסתם לתוך מועדון ה- KitKat, אתם יכולים להיות כל מה וכל מי שאתם רוצים. אתם מוזמנים לחקור את המקום שניתן להגדירו כמועדון מיני מאד שבו תמצאו רחבות ריקודים רבים, פינת ישיבה, חדר עיסויים, גם בריכת שחייה. אתם מוזמים להרגיש את המוסיקה ולתת לנהנתנות שלכם דרור…
חשוב: הכניסה היא או בלבוש חליפה או בתחתונים. כן. בתחתונים. לכן לבשו התחתונים הטובים ביותר שלכם והיו מוכנים להשאיר את הבגדים שלכם במלתחה. והיו מוכנים לחוויה של חייכם..
 
Brückenstrasse 3, 10179 Berlin 

b-flat

המועדון הושק בשנת 1995 על ידי שני אחים מוזיקאים. המועדון ממוקם ליד האקשר מרקט והמסעדה פתוחה מדי לילה הפכה לחלק בלתי נפרד מסצינת הג'ז של ברלין.מוסיקאים בעלי שם עולמי מנגנים במקום את כל סגנונות הג'אז השונים. ביום רביעי בערב מתקיים סשן שבועי קבוע בהנחיית הבסיסט רובין Draganic אשר אליו מצטרפים אורחים שונים.

Rosenthaler Str. 13, 10119 Berlin

http://b-flat-berlin.de/h/index.php?lang=en&to=programm

Berliner Philharmonie

התזמורת הפילהרמונית של ברלין מדורגת באופן עקבי כאחת התזמורות הטובות בעולם ובשנת 2008 היא נבחרה לתזמורת השניה בעולם בסקר בקרב מבקרי מוסיקה בינלאומיים.

Herbert-von-Karajan-Straße 1, 10785

http://www.berliner-philharmoniker.de/en/

Komische Oper Berlin

בית האופרה הקומית של ברלין ממוקם במרחק צעדים ספורים מן אונטר דן לינדן המפורסם. בתוך אולם אופרה מרהיב ביופיו תוכלו להינות מאופירות קומיות ומחזות זמר במיטב ההפקות הגרמניות התפאורה והתלבושות.

Behrenstraße 55-57, 10117 Berlin

https://english.komische-oper-berlin.de/home/

Deutsche Oper Berlin

הדויטשה אופר ממוקמת ברובע שרלוטנבורג בברלין. זהו בית האופרה השני בגודלו באירופה ומיטב הפקות האופרה מופיעות זו. ההדויטשה אופר מציעה גם יצירות בלט רבות.

Bismarckstraße 35, 10627 Berlin, http://www.deutscheoperberlin.de/en_EN

 

מידע שימושי על ברלין תוכלו למצוא בבלוג שלי

איזורי קניות מומלצים בברלין

ברכות לחובבות וחובבי האפנה והקניות! התכוננו למסע קניות מחשמל בברלין. החל מהרחובות האוונגרדיים של האקשר מרקט ועד לבוטיקים המפוארים של פרידריכשטראסה ושדרות הקודאם, ברלין מציעה

קראו עוד

0049-159-0105-1884​​​

מישראל: 03-3749308

ברלין עם אייל נחשון - סיורים פרטיים

Berlin with Eyal - Private Tours

WhatsApp chat
דילוג לתוכן